Alla inlägg under april 2009

Av Mille - 21 april 2009 20:28

Jag e ju helt jävla störd i vampryer!!! som ni säkert förstår om ni läst dom flästa inläggen =P

Jag typ ritar vampyrer, läser om vampyreroch det e typ det ända jag snackar om, osv...


Alla fall, i söndags sminkade jag å maja oss vita i ansiktet! typ lila under ögonen å jag sminkade blod "runt" munnen =D

Sen gick vi ut i skogen å tog typ 80 kort =P

När vi va klar gick vi till data å redigerade dom i photoshop!!

Dom blev lyckade ...

Av Mille - 15 april 2009 11:59

Jag har blivit helt störd i rosa!<3

Rosa nagellack,snoddar,armband,örhängen å saker

Men inte typ kläder. strumpor, skärp, kjolar,tajts,linnen å saker han har på handleden och handen går bra, men inte tröjor å byxor ( inte för att jag har så många sånna). Med linnen menar jag linnen man har utanpå t-shirts och tröjor =)  Inte om man har bara ett rosa linne =(

Av Mille - 13 april 2009 17:56

Följande...


1. Ljusrosa lip liner

2. Mycket svart kajal runt ögonen (inte för mycket)

3. Lite ljusare läppstift än lip linern =)

4. Å svart mascara


Naglarna är åxå coola =)


Steg 1. Måla dom rosa

Steg 2. Måla på med glans

steg 3. Ta en knappnål, doppa i svart nagellack

steg 4. Gör sedan svarta prickar i något raka linier på naglarna


Det är coolt! =)

Av Mille - 12 april 2009 13:57

Nu har jag följande...


1. Rosa naglar

2. Rosa å svarta armband

3. En rosa näthandsak

4. Rosa lip liner å rosa läppstift

5. Rosa ögonskugga

6. Ganska mycket svart kajal

7. Platt,sne lugg för ögonen

8. Svart T-shirt 

9. Svarta byxor

10. Höga pippilotter

11. Rosa snören i pippilotterna


 Ha! alla tittade typ snett på mig när jag var på Ica! =)

Av Mille - 11 april 2009 17:02

Igår var det jätte bra, jag fick en PLATTÅNGG!!! å 100 kr av kusinerna =)

å  sen på kvällen badade jag i farmors as bra badkar med skumm å allt!!

så idag har jag värsta  platta luggen!! coolt...


Idag har jag typ suttit ute hela dag å bara njutit i det varma vädret!

typ 25 pluss, man bah Wow!! 

Nu vet jag inte vad jag ska göra,det suger!

kanske rita? jaja vem bryr sej =) 

Av Mille - 9 april 2009 22:16

Wow! har typ gjort 6 bilder idag <3

Å varje bild tar typ en timme eller mer, jag är stolt! !


Idag har det varit kul =)

först ritade jag 2 teckningar, en av dom är till farmor<3

Sen sminkade jag mig, först smetade jag på mig min vackra brunkräm =)

sen använde jag kajal å mascara <3

Efter typ en timme kom Engla, då satte vi oss vid data å var inne på msn och bdb =D När hon hade åkt hem ritade jag 4 teckningar, satt vid msn och lyssnade på musik <3  

Av Mille - 9 april 2009 14:25

Bryta traditionen i år då! inget godis tiggande i dag, haha!!

Idag har jag ritat 2 bilder ^^

Den första föreställer en typ 5 årig vampyr <3

och den andra en 3 årig ängel som sover på rosenblad =)

Annars vet jag inte vad jag ska hitta på idag, jo Engla ska komma =)


Jag tror att jag ska rita minst en bild till idag <3

Som sagt, övning ger färdighet!!


Av Mille - 9 april 2009 10:05

Igår blev jag så himla sugen på att rita, så jag sökte lite på nätet

för att få typ tipps på vad man skulle kunna rita =) först såg jag typ en gravsten, så jag tog upp mitt sugiga papper och satte mig och ritade en gravsten =D


Sen ville jag rita en vampyr, men jag hade inga ideer på hur jag skulle rita den. Men så kom jag på att jag kunde rita en liten vampyr flicka! å hon blen SKIT BRA!! sen skrev jag typ: Gud som haver barnen kär se till mig om liten är, men min otroligt fula skrivstil!

Men den bilden är en av dom bästa jag gjort!

Presentation

Omröstning

vilket märke?
 Nivea
 IsaDora
 Loléal paris
 Viva la Diva
 Max Factor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards